Ons almal is kunstenaars in eie reg, anders sou ons nie fotografie as stokperdjie bedryf het nie. Ek lees hierdie mooi stukkie raak, en ek wil dit graag met julle deel. Maar ek wil dit spesifiek aan Willie opdra, wat my met sy "Fine Art" reeks geïnspireer het.

THE ART OF PHOTOGRAPHY

“... so this is for us. This is for us who sing, write, dance, act, study, run and love and this is for doing it even if no one will ever know because the beauty is in the act of doing it. Not what it can lead to.

This is for the times I lose myself while writing, singing, playing and no one is around and they will never know but I will forever remember and that shines brighter than any praise or fame or glory I will ever have, and this is for you who write or play or read or sing by yourself with the light off and door closed when the world is asleep and the stars are aligned and maybe no one will ever hear it or read your words or know your thoughts but it doesn’t make it less glorious. It makes it ethereal. Mysterious. Infinite. For it belongs to you and whatever God or spirit you believe in and only you can decide how much it meant and means and will forever mean and other people will experience it too through you. Through your spirit. Through the way you talk. Through the way you walk and love and laugh and care and I never meant to write this long but what I want to say is: Don’t try to present your art by making other people read or hear or see or touch it; make them feel it. Wear your art like your heart on your sleeve and keep it alive by making people feel a little better. Feel a little lighter. Create art in order for yourself to become yourself and let your very existence be your song, your poem, your story. Let your very identity be your book. Let the way people say your name sound like the sweetest melody.

So go create. Take photographs in the wood, run alone in the rain and sing your heart out high up on a mountain where no one will ever hear and your very existence will be the most hypnotising scar. Make your life be your art and you will never be forgotten.”

Charlotte Eriksson

Views: 171

Reply to This

Replies to This Discussion

Sjoe......baie waar. Dankie dat jy deel

Baie dankie vir die deel!

Baie dankie Johan vir hierdie spesiale teks. Dit laat my dink.....

Hi Johan, jy laat my besonder klein voel met hierdie pragtige stukkie wat jy geskryf het. Ek is so bly dat God ons verskillend gemaak het, sodat ons nie nodig het om mekaar te verveel nie, maar juis om mekaar te ondersteun, te inspireer en ons, onself kan uitleef volgens ons talente wat Hy ons geskenk het. Fotografie is my passie en sal altyd so wees. Meningsverskille sal daar ook altyd wees en dit is ook goed, want dit stimuleer jou denke en denkpatrone. Ek waardeer jou en sê baie dankie dat jy dit aan my opgedra het. Ek wil ook sê dat jou Wonderwêreld reeks net so ñ inspirasie vir my was.!! Mooi loop en groete Willie. 

Inspirerend en pragtig. Baie dankie, het dit op hierdie stadium baie nodig.

Pragtige gedagtes Johan en dat jy dit aan Willie opdra maak dit meer spesiaal!

Inderdaad so! Dankie vir die deel hiervan!!

Diep en ware woorde Johan, baie dankie daarvoor. 

Pragtige woorde wat spreek tot elkeen wat net dieper na die lewe kyk en luister. Dankie Johan dit gee ook daardie ekstra aansporing om wat jy ook al doen, voluit te doen!

Sò mooi gesê, dankie johan!

Reply to Discussion

RSS

© 2018   Created by Igno van Niekerk.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

google-site-verification: google66c860d217920dd7.html