Ek het aan die begin van die jaar Centurion toe verhuis en een van my groot vreugdes is om naby aan Nikon se netjiese kantoor te wees. Ek het my Nikon D90 op 'n Saterdag daarheen geneem vir 'n diens en skoonmaak, die rubber by die handgreep wat losgeraak het, 'n 35mm lens wat nie skerp is nie en die klappie by een van die kabelkonneksies wat verloor het. Ek was skaars weg daar, toe kry ek 'n sms en epos wat bevestig dat ek die kamera daar gelos het. Maandag kry ek toe nog 'n epos met die kwotasie vir die werk - R31,98. Nodeloos om te se ek het dit summier aanvaar. Ek dink dit is uitstekende diens. Baie dankie, Nikon. 

Terloops, terwyl ek daar was, is 'n kursus aangebied. Ek was skoon jaloers dat ek dit nie ook kon bywoon nie.

Views: 102

Replies to This Discussion

Dis mos wat 'n mens verwag.Ek hoop en glo ek sal ook eendag sulke diens kry.

Chris,

Dit wat jy tov diens van Nikon ervaar het is een vd belangrikste redes waarom hulle markaandeel groei. Beide vervaardigers, dws Canaon en Nikon is uitstekend maar ongelukkig het Canon nog nie besef hoe belangrik is na verkope diens van hul produkte nie. Ongelukkig is na verkope diens diens iets wat lank vat om gevestig te word en as n leweransier dit verloor het of nooit daaraan aandag gegee het nie, kan dit nie in n kort periode reg gestel word nie en dit kos baie geld om dit reg te stel.

N mens kan byvoorbeeld net na n site soos Hello Peter.com gaan kyk hoeveel klagtes Canon gebruikers daar rapporteer en dan kyk jy op dieselfde bl;ad na die Nikon situasie net om te sien hoeveel positiewe opmerkings oof hulle diens dar gemaak word.

Dit mag jou verder interesseer om te weet dat die tipe van diens wat jy van Nikon beleef het in SA het ek al in die Midde Ooste, die VSA en in Engeland beleef.

Dankie dat jy dit met ons gedeel het en dat jy so n goeie handelsmerk ambassadeur vir die Nikon Handelsmerk is. So op n ligter trant en sommer net terloops: Ke gl;o daar is net twee groepe fotograwe, nl die wat wens hulle het Nikon toerusting gehad en die wat dit wel het!

Net om die verhaal af te sluit. Ek het gejok oor die kwotasie. Dit was R31,92, nie R31,98 nie. Jammer. En toe ek die kamera gaan haal, is die verlore rubberklappie misgekyk. Die uiteinde daarvan is, ek kry toe een verniet, want "ek kan jou mos nie daarvoor laat betaal nie".

Ek is regtig in my skik met Nikon, Wens ek kon 'n nuwe koop, want met makro-fotografie het my D90 maar net eenvoudig beperkings. Soos die vrou by Nikon gese het, my lense "outperform" my kamera. Die opmerking oor die twee groepe fotograwe laat my aan fietsry dink. Daar is ook twee soorte fietsryers - die wat al geval het en die wat nog moet val!

RSS

© 2017   Created by Igno van Niekerk.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

google-site-verification: google66c860d217920dd7.html